Toimitusehdot

 

LUMON-VERKKOKAUPAN YLEISET SOPIMUSEHDOT

Näitä yleisiä sopimusehtoja kaikki Lumon Suomi Oy: n (jäljessä "Lumon", 1905514-0, Kaitilankatu 11, 45130 Kouvola) ja sen markkinoiden välissä Internetin välityksellä kauppaa. Lumon pidättää oikeuden muutoksilla, jotka eivät ole yksipuolista. Tilaukset ovat voimassa tilauksen tekohetkellä voimassa sopimusehtoja, Lumonin kotisivuilta. Näiden sopimusehtojen ulkopuolella kaikki Suomessa voimassa olevat kuluttajansuojalainsäädäntöä. Varsinainen sopimusehdot ei ole laillistettu, koska se ei ole vastuussa kuluttajan oikeuksista.

1. Lumon-verkkokaupan käyttöoikeus

Lumon verkkokaupassa myydään tuotteiden vainikasvuisille kuluttaja-matkailille asuville Suomessa.

2. Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet tilattaessa verkkokaupasta

Tilaus sitoo asiakasta, kun Lumon Suomi Oy vahvistanut tilauksen sähköpostitse. (Ks. Kohta 7). Asiakkaalla on velvollinen tarkastamaan, vahvistamaan on saapunut ja vastaamaan tilausta.

Asiakas velvoite selvittääään huolellisesti Lumon verkkokaupan sivuilta järjestelmän ominaisuudet ja soveltuvuus omille parvekelaillesi. Asiakas vastaa itseään, huomata Lumon verkkokauppaan.

3. Tuotteiden hinnat

Tilattavan järjestelmän hinta on aina verkkokaupan sivu tilaushetkellä näkyvä hinta. Hintoihin osa kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero.

4. Toimitus

Lumon verkkokauppa toimittaa tuotteita vain Suomeen.

Tuotteet toimitetaan postitse. Toimitusaika on keskimäärin noin kolme (3) viulu, koska auringonsuojaverhot jotta mittatilaustyönä. Arvioitu toimitusaika on turhaan ohjeellinen. Lumon Auringonsuojaverhoille on ilmainen toimitus, mutta ei noutaa jättää paketin palautussuunnitelman mukaan (ks. Kohta 7).

5. Maksutavat

Maksu verkkopankkitunnuksilla: Maksun voi antaa verkkopankkitunnuksilla. Maksunvälityspalvelun määrä Paytrail Oyj (2122839-7). Käyttäjän on palvelu toimii nimellä perinteinen verkkomaksaminen.

Maksun voi saada Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävät maksut Paytrail Oyj: n maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun myyjälle. Paytrail Oyj: on on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, Y-tunnus 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, s. 0207 181 830

Maksut laskutuksella tai osamaksulla:


Keräilijä Lasku / Osamaksu

Keräilijä Lasku / Osamaksu -palvelu voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 € sa saakka.

Keräilijä Laskulle saa korotonta * maksuaikaa ainakaa 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopaikalla. (* Maksuaikakorko 0%, lisämaksu 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä tai halutessasi valitsemalla 1-36 kk osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy maksamatasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko 1,6% kuukaudessa, mikä on 19,20% nimellistä vuosikorkoa.Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, alkaen todellinen vuosikorko lasketaan 1000 €: n osto 21,3%.

Valitessasi Keräilijä Lasku / Osamaksun, saat tilaamaan tuotteita aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä lisää joustavuutta ja turvallisuutta vaihtamalla ja palautusten käsittelyyn.

Keräilijä Lasku / Osamaksua voi antaa lisätietoja, joka täyttää 20 vuotta ja jolla on luotettavia luotettavia tietoja. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron korvaushinta ja 1,6 kuukautta kuukausikorko viivästynyt.
Saatte täydelliset Keräilijä Lasku / Osamaksun ehdotukseenista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen kauttahttps://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löytyvät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot https: / /www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB: ssä.

Yrityslasku

Enterpay-yrityslaskulla teet ostoksia verkkokaupassa turvallisesti yritysesi puolesta.

  • Maksuaika 30 päivää
  • Laske toimitetaan yrityselle tilauksessa, joka on määritelty
  • Tunnistautumiseen tarvitset suomalaisen matkapuhelinliittymän. Ensimmäisellä kerralla ostajan tulee myös tehdä vahva tunnistautuminen TUPAS-palvelussa. 

Luotonantaja keräilijäpankista AB Suomen sivuliike, Y-tunnus 2644718-5, joka halloi laskutusta ja vasta-arvoja. Maksaminen laskulla on suomalaista Y-tunnusta ja vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa. Palvelun käyttöön tulee kirjautua palveluunimiin kerralla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla pankin TUPAS-palvelussa. Laskua toimiin tiedusteluihin alueella Enterpay: n asiakaspalvelu p. +35850 3228899. Voit myös lähettämään osoitteeseen asiakaspalvelu@enterpay.fi

 

6. Tietosuoja

Asiakkaan tiedot tallennetaan Lumonin asiakasrekisteriin. Tietoja turhasta asiakassuhteen hoitoon ja Lumon-konsernin suoramarkkinointiin. Asiakas voi kieltää tietojasa käyttäen markkinointitarkoituksia. Pyynnöt esitetään osoitteessa info@lumon.fi. Henkilötietolain mukaista rekisteriselostetta ylläpitää Lumon Suomi Oy: tä, Kaitilankatu 11, 45130 KOUVOLA.

Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu

 

7. Vaihto- ja palautusoikeus 

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautetuista tila seuraa vähennetään 20 € palautus- ja käsittelykuluja.  Ennen palauttamista yhteydenottoon Lumon Suomi Oy: n myyntipalvelun palautustietojen saaminen , yhteystiedot ovat:

Lumon Suomi Oy

Kaitilankatu 11

45130 Kouvola

sähköposti: info@lumon.fi

asiakaspalvelunumero 020-7403200

Palautukset käsitellään turhaan kun paketti merky Lumonilta käyttäjä palautusnumero! Palauttaa järjestelmän ja sen pakkauksen tulee olla niin kunnossa, koska tuote on kohtuudella. Palautettava tuote voi jättää ns. Asiakaspalautuksena Postitse toimipaikka, palautuksen mukaan liitetään lähetys ja palautusnumero, päivä saa Lumonin asiakaspalvelusta. Tuotteen palautus- ja käsittelykulut 20 € vähennetään palautettava maksun määrästä.

Palautusosoite:

Lumon Suomi Oy

Kaitilankatu 11 / Myynticenter

45130 Kouvola

Lumonitest, valmistelee mittatilaustyönä, ei palautusoikeutta eikä sopimusta voi peruuttaa.

8. Reklamaatio

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä Lumon Suomi Oy:lle välittömästi tuotteen saatuaan (myynticenter@lumon.fi). Virheellinen tuote palautetaan postikuluitta lähettäjälle. Palauttaminen tapahtuu reklamaation jälkeen.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

Lumon Suomi Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force majeure) aiheuttamista vahingoista. Ylivoimaisena esteenä pidetään ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Lumon Suomi Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Mahdollisesta ylivoimaisesta esteestä on kuitenkin viipymättä informoitava asiakasta.

10. Riitojen ratkaisu ja sovellettava laki

Lumon Suomi Oy:n ja asiakkaan väliseen sopimukseen sovelletaan Suomen lakia lukuunottamatta sen lainvalintaa koskevia säännöksiä. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa riita, mikäli siinä ei päästä neuvotteluratkaisuun, kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, taikka nostaa kanne Lumon Suomi Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa Suomessa.

11. Takuuehdot

Lumonin valmistamissa tuotteissa takuu on 24 kk toimituspäivästä. Takuu kattaa mahdolliset materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu sisältää korjattaville tuotteille rahdit Lumon Suomi Oy:n huoltopisteeseen, korjaustyöt, tarvittavat materiaalit, sekä paluurahdin asiakkaalle. Takuu ei sisällä korjaus- tai muita käyntejä asiakkaan luona. Mikäli tuote on toimitettu aiheetta korjattavaksi, Lumon Suomi Oy:llä on oikeus periä aiheettomasta korjausvaatimuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta. Muissa tuotteissa takuu on valmistajan ilmoittama.

Takuun rajoitukset / Takuu ei koske:

  • Auringonsuojaverhojen särkymistä, joka aiheutuu muusta kuin valmistusvirheestä.
  • Virheellisestä käytöstä tai ilkivallasta aiheutuvaa särkymistä.
  • Säätöjä, korjauksia ja varaosien vaihtoja.
  • Muutoksia, korjauksia tai uudelleenasennuksia, joka on tehty vuoden 2004 aikana.
  • Kankaan valmistusprosessista johtuen eri valmistuserissä on oltava eräsohtaisia ​​sävyeroja. Lumon Suomi Oy ei ole otettu huomioon, koska ne ovat samat.