Lumon-verkkokaupan yleiset sopimus- ja toimitusehdot

Näitä yleisiä sopimus- ja toimitusehtoja sovelletaan Lumon Suomi Oy:n (jäljempänä ”Lumon”, 1905514-0, Kaitilankatu 11, 45130 Kouvola) ja sen asiakkaiden välillä internetin välityksellä tapahtuvassa kaupassa. Lumon pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa Lumonin kotisivuilta. Näiden sopimusehtojen lisäksi sovelletaan Suomessa voimassa olevaa kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia pakottavassa lainsäädännössä määrätystä.

1. Lumon-verkkokaupan käyttöoikeus

Lumon verkkokaupassa myydään tuotteita ainoastaan täysi-ikäisille, Suomessa asuville kuluttaja-asiakkaille.

2. Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet tilattaessa verkkokaupasta

Tilaus sitoo asiakasta, kun Lumon Suomi Oy on vahvistanut tilauksen sähköpostitse. Jos tuote tehdään mittatilaustyönä, tilausta ei voi peruuttaa eikä tuotetta palautta (ks. ehtojen kohta 7). Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että vahvistus on saapunut hänelle ja että tilausvahvistuksessa mainitut tuotteet vastaavat tilausta.

Asiakas on velvollinen selvittämään huolellisesti Lumon verkkokaupan sivuilta tuotteen ominaisuudet ja soveltuvuuden omiin parveke- ja terassilaseihin.
Asiakas vastaa itse siitä, että suorittaa tuotteen mittauksen ja asennuksen oikein Lumon verkkokaupan sivustolla olevan ohjeistuksen mukaisesti.
Huoltopalvelua tilatessa, asiakas on velvollinen ilmoittamaan todellisen huollettavien lasipaneeleiden lukumäärän. 

3. Tuotteiden hinnat

Tilatun tuotteen hinta on aina verkkokaupan sivulla tilaushetkellä näkyvä hinta.
Tuotteen hinta voi vaihdella tuotteen ominaisuuden tai palvelun laajuuden mukaan. Tarvittaessa hinnoittelu määräytyy tuotekortilta löytyvien pakollisten valintojen mukaan.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Fyysisiin tuotteisiin lisätään toimitusmaksu. Palveluihin ei tule erillistä toimitusmaksua. 

4. Toimitus

Lumon verkkokauppa toimittaa tuotteita vain Suomeen.
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitsemalla toimitustavalla kaupan toimitustapavaihtoehdoista. Toimitusaika on tuotekohtaisesti kerrottu. 

5. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

 

Yrityslasku

Enterpay yrityslaskulla teet ostoksia verkkokaupassa turvallisesti yrityksesi puolesta.

Maksuaika 30 päivää

Lasku toimitetaan yritykselle tilauksessa annettuun osoitteeseen

Tunnistautumiseen tarvitset suomalaisen matkapuhelinliittymän. Ensimmäisellä kerralla ostajan tulee myös tehdä vahva tunnistautuminen TUPAS palvelussa.
Luotonantaja on Collector Bank AB Suomen sivuliike , Y tunnus 2644718 5, joka hallinnoi laskutusta ja vastaa asianmukaisesta luottopäätöksestä.
Maksaminen laskulla edellyttää suomalaista Y tunnusta sekä vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa. Palvelun käyttäjäntulee kirjautua palveluun ensimmäisellä kerralla henkilökohtaisilla
verkkopankkitunnuksilla pankin TUPAS palvelussa.

Laskua koskeviin tiedusteluihin vastaa
Enterpay:n asiakaspalvelu p. +35850 3228899. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@enterpay. fi

6. Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot tallennetaan Lumonin asiakasrekisteriin. Tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteen hoitoon ja Lumon-konsernin suoramarkkinointiin. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin. Pyyntö on esitettävä kirjallisesti ja toimitettava sähköpostitse osoitteeseen: info(at)lumon.fi. Henkilötietolain mukaista rekisteriselostetta ylläpitää Lumon Suomi Oy, Kaitilankatu 11, 45130 KOUVOLA.

7. Vaihto- ja palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta vähennetään 20 € palautus- ja käsittelykuluja. 
Lumon mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta eikä sopimusta voi peruuttaa.

8. Reklamaatio

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä Lumon Suomi Oy:lle välittömästi tuotteen saatuaan verkkokauppa(at)lumon.fi.
Virheellinen tuote palautetaan postikuluitta lähettäjälle. Palauttaminen tapahtuu reklamaation jälkeen.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

Lumon Suomi Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force majeure) aiheuttamista vahingoista. Ylivoimaisena esteenä pidetään ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Lumon Suomi Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Mahdollisesta ylivoimaisesta esteestä on kuitenkin viipymättä informoitava asiakasta.

10. Riitojen ratkaisu ja sovellettava laki

Lumon Suomi Oy:n ja asiakkaan väliseen sopimukseen sovelletaan Suomen lakia lukuunottamatta sen lainvalintaa koskevia säännöksiä. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa riita, mikäli siinä ei päästä neuvotteluratkaisuun, kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, taikka nostaa kanne Lumon Suomi Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa Suomessa.